Breaking News >> News >> ایندیپندنت فارسی


کارا دلوین روی فرش قرمز «بی‌گناه» در جشنواره کن


Link [2022-05-25 14:59:59]



کارا دلوین روز گذشته با حضور در اولین نمایش فیلم «بی‌گناه» در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در فرانسه چشم‌ها را به خود جلب کرد. طراح مد فرانسوی و مدیر خلاقیت بالمین اولیویه روستینگ نیز روی فرش قرمز به این ستاره پیوست.

دلوین با یک پیراهن بلند مشکی روی فرش قرمز حاضر شد که از نوارهای ضربدری و مشبک مشکی‌رنگ تشکیل شده بود و بدن او را از میان نوارها به نمایش می‌گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جزئیات این لباس به همین جا ختم نشد و پیراهن در انتها یک دنباله مخملی بلند و چشمگیر داشت.

این مدل انگلیسی برای تاکید هر چه بیشتر بر لباس خود، موهای خود را  که در قسمت پشت کوتاه شده بود، به عقب شانه کرده و یک گردنبند طلایی به گردن و دستکش‌هایی بلند و شفاف به دست داشت.

روستینگ نیز با پوشش کاملا سفید با یک کت بلیزر مد روز همراه با شلوار گشاد و کفش‌های پاشنه ضخیم دلوین را همراهی کرد.

AFP

 این دو ستاره دنیای مد هر دو نقطه مشترک دیگری هم دارند. کارا دلوین به علت ابتلا به یک بیماری پوستی اغلب اوقات روی بدنش لکه‌های قرمز رنگ دارد. روستینگ نیز که با خوش شانسی یک حادثه آتش‌سوزی را از سر گذراند در چند ناحیه  از جمله دست‌ها دچار جراحاتی شد که هنوز آثار آن روی بدنش پیداست. 

کار دلوینطراح مد فرانسوی و مدیر خلاقیت بالمین نیز روی فرش قرمز به این ستاره پیوستایندیپندنت فارسیچهارشنبه, مه 25, 2022 - 14:45

<p>کارا دلوین در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن-LOIC VENANCE / AFP</p>

مُد و زیباییrelated nodes: هدف کارا دلوین از نمایش بالا‌تنه برهنه‌اش چه بودکارا دلوین از تناوب در گرایش جنسی می‌گویدطراح مد جوان و پایان رازداری یک‌سالهType: newsSEO Title: کارا دلوین روی فرش قرمز «بی‌گناه» در جشنواره کنInner related node: هدف کارا دلوین از نمایش بالا‌تنه برهنه‌اش چه بودکارا دلوین از تناوب در گرایش جنسی می‌گویدطراح مد جوان و پایان رازداری یک‌سالهcopyright: 

Most Read

2024-09-20 13:30:53