Breaking News >> News >> ایندیپندنت فارسی


یک قایق با ۲۶ سرنشین در ژاپن ناپدید شد 


Link [2022-04-23 16:53:56]



نیروی ساحلی ژاپن اعلام کرد که یک قایق با ۲۶ سرنشین در آب‌های شمال این کشور ناپدید شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این قایق حامل ۲۶ مسافر از جمله دو کودک و دو خدمه، پیش از ناپدید شدن یک تماس اضطراری انجام داده و پس از آن ارتباطش قطع شده است.

بنا بر اعلام گشت ساحلی ژاپن، پس از بیشتر از هفت ساعت جستجوی پیاپی با شش قایق و چهار هواپیما هیچ بازمانده‌ای از قایق گم‌شده پیدا نشده است.

بنا بر خبرها، قایق ۱۹ تنی «کازو۱» در تماس اضطراری خود اعلام کرد که در شبه‌جزیره شیرتوکو واقع در شمال شرقی هوکایدو صدمه دیده و در حال غرق شدن است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته یک تعاونی شیلات محلی، حوالی ظهر امواج بلند و وزش باد شدید در آن منطقه مشاهده شد. رسانه‌های ژاپنی گزارش دادند که قایق‌های ماهیگیری قبل از ظهر به دلیل آب و هوای بد به بندر بازگشته‌اند و درباره وقوع امواج بلند تا ارتفاع سه متر برای ساکنان هشدار صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ژاپن تایمز، شبه‌جزیره شیرتوکو به عنوان یک مقصد گردشگری معروف برای مشاهده یخ‌های در حال ذوب شناخته می‌شود. این منطقه که در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از میراث طبیعی جهانی شناخته شد، زیستگاه بسیاری از گونه‌های کمیاب جانوری و گیاهی است.

بر اساس شواهد موجود این قایق در حال عبور از آبشار کاشونی، یک مکان دیدنی معروف در شبه‌جزیره بوده است که گارد ساحلی گزارش به مشکل برخوردن آن را دریافت کرد. قایق ناپدیدشده بیشتر از ظرفیت سرنشین سوار نکرده بوده و می‌توانسته تا ۶۵ نفر را در خود جا دهد.

ژاپنقایقگرم شدن زمینحادثهگشت ساحلی ژاپن هنوز نتوانسته بقایایی از قایق یا سرنشینان آن را پیدا کندایندیپندنت فارسیشنبه, آوریل 23, 2022 - 15:30

<p dir="rtl">بر اساس شواهد موجود این قایق در حال عبور از آبشار کاشونی، یک مکان دیدنی معروف در شبه‌جزیره بوده است- AFP</p>

جهانrelated nodes: بازگشت اجساد پناهجویان ایرانی از فرانسهمرگ یک دختر پناهجوی ایرانی در آب‌های مدیترانه دست‌کم شش مهاجر در آب‌های ساحلی تونس غرق شدندType: newsSEO Title: یک قایق با ۲۶ سرنشین در ژاپن ناپدید شد Inner related node: بازگشت اجساد پناهجویان ایرانی از فرانسهمرگ یک دختر پناهجوی ایرانی در آب‌های مدیترانه دست‌کم شش مهاجر در آب‌های ساحلی تونس غرق شدندcopyright: 

Most Read

2024-09-20 17:58:57