Breaking News >> News >> ایندیپندنت فارسی


مصیبت رونالدو، کابوس منچستر یونایتد


Link [2022-04-20 20:54:12]



کریستیانو رونالدو ۲۴ ساعت بعد از اعلام خبر مرگ فرزندش، غایب بزرگ بازی لیورپول و منچستر یونایتد در آنفیلد بود؛ مسابقه‌ای که با شکست تحقیرآمیز تیم رالف رانگنیک به پایان رسید.

رونالدو دوشنبه شب در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که یکی از فرزندانش مرده به دنیا آمده است و نوشت: «با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر پدرومادری می‌توانند از سر بگذرانند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت، خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را همیشه دوست خواهیم داشت.»

انتشار این خبر با سیل پیام‌های همدردی با ستاره پرتغالی همراه شد. حتی هواداران لیورپول اعلام کردند که سه‌شنبه شب در دقیقه هفت بازی تیم‌شان مقابل منچستر یونایتد، رونالدو را تشویق خواهند کرد.

پس از این رویداد تلخ، رونالدو در خانه یکی از مدعیان قهرمانی غایب بود تا منچستر یونایتد بدون بهترین گل‌زن این فصلش یک تیم کاملا دست و پا بسته باشد. پیش از دقیقه هفتم که تمام تماشاگران آنفیلد ایستادند تا رونالدو را تشویق کنند، مقاومت منچستر یونایتد در هم شکست. لوئیز دیاز در دقیقه پنجم دروازه مهمان را باز کرد تا مشخص شود که چیدمان دفاعی رانگنیک هم قرار نیست به نجات منچستر یونایتد کمک کند. لیورپول در هر نیمه دو گل زد تا در جدال قهرمانی با منچسترسیتی یک گام محکم دیگر بردارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رانگنیک که تیمش برای ایستادن روی رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند، بعد از بازی گفت: «این شکست، شرم‌آور و ناراحت‌کننده و شاید تحقیرآمیز است. باید بپذیریم که آن‌ها شش سال از ما جلوترند. وقتی کلوپ به لیورپول پیوست (اکتبر ۲۰۱۵) این باشگاه متحول شد و نه‌تنها تیم، که شهر را هم به سطح بالاتری برد. این وضعیتی است که باید در پنجره نقل و انتقالات بعدی برای ما رخ دهد.»

مربی آلمانی منچستر یونایتد افزود: «این تیم نیاز به بازسازی دارد. این موضوع در هفته سوم یا چهارم بعد از شروع کار برایم واضح بود. باید بپذیریم که آن‌ها از ما بهترند. می‌توانم بگویم که آن‌ها ۲۵ اتومبیل فرمول یک در فهرست‌شان دارند.»

منچستر یونایتد با این شکست در امتیاز ۵۴ باقی ماند و شنبه بازی حساس دیگری در خانه رقیبش، آرسنال، برای کسب رتبه چهارم دارد. پوگبا که در شروع بازی با لیورپول مصدوم شد، قطعا غایب خواهد بود و هنوز مشخص نیست که رونالدو از شرایط حضور در این بازی برخوردار باشد. ستاره پرتغالی در این فصل ۲۱ گل (۱۵ گل در لیگ برتر، شش گل در لیگ قهرمانان) برای منچستر یونایتد زده است و بدون او بخت موفقیت این تیم در ورزشگاه امارات به حداقل می‌رسد.

همدردی هواداران در دقیقه هفتچهارشنبه, آوریل 20, 2022 - 20:00

<p>کریستیانو رونالدو غایب بزرگ بازی لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد بود – REUTERS/Pedro Nunes</p>

ورزشrelated nodes: عذرخواهی پایان ماجرای رونالدو نیسترونالدو می‌گوید به پسرش برای فوتبالیست شدن فشار نمی‌آوردگام آخر برای رونالدو؛ خداحافظی از فوتبال به خودم بستگی داردType: newsSEO Title: مصیبت رونالدو، کابوس منچستر یونایتدInner related node: عذرخواهی پایان ماجرای رونالدو نیسترونالدو می‌گوید به پسرش برای فوتبالیست شدن فشار نمی‌آوردگام آخر برای رونالدو؛ خداحافظی از فوتبال به خودم بستگی داردcopyright: 

Most Read

2024-09-20 21:51:32